SKRIVET: 2011-05-03, kl 21:38:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

zZZzzZzzz

snark, har 7 uppgifter jag måste göra i skolan.. 5st är uppgifter som man ska lämnat in för längesen och två är jag efter i nu redan i starten. har tagit mig tid och gjort en iallafall idag, får bli minst en per dag iallafall. Det är mitt mål! Imorgon ska vi gå gulaleden och fota. Gulaleden är alltså typ en väg upp på ett berg med typ olika saker i bergen och sånt som skapats på istiden. Vi fotar till en broshyr vi ska göra.
Är grymt sugen på salladen jag köpte. var ju salladsbuffé typ så man få plocka ihop en själv! as gott! Hoppas på att jag ha tid att köpa en sån innan vi går dit imorgon så jag får nån vettig lunch!
två bilder till på mina älsklingar :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: