SKRIVET: 2011-03-25, kl 13:26:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

lista

snodde den från evelins blogg bara för jag har så tråkigt. Förmodar att ingen komma läsa den ändå!

DIG:

1. Hur lång är du ?
ungefär 172 :)


2. Vad vill du bli när du bli stor?
Har länge velat bli polis. men får se.

 

3. Vad pluggar du ?
Mediaprogrammet på Parkskolan!

 

4. Har du långt hår ?
nej.nej.nej och åter NEJ!

 

5. Vilken hårfärg har du ?
just nu tror jag det är typ mörkbrunt:p

 

6. Sminkar du dig ?
yesbox :)

 

7. Har du haft sex senaste månaden?
haha aa

 

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
svart och orange :p

 

9. Har du kysst någon idag ?
nej det ha jag inte :)

 

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?
nooup

 

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
båda

 

3. Hur många syskon har du ?
2

 

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
okej men jag komma gå och lägga mig!

 

5. Hur många ställen har du bott på ?
jadu. som jag kommer ihåg 3 :)

 

6. Vem i din familj stör du dig mest på?
haha katten!!!

 

7. Vilken familjemedlem är snällast?
alla är snälla på sitt vis :D

 

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
var ett tag sen :p

 

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
vet inte xD hah

 

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Johan :p

 

3. Har du kysst nån kompis ?
nje

 

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
noup

 

5. Vem har du varit kompis med längst ?
Clara :D

 

6. Vem känner dig bäst?
Det måste vara clara!

 

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?
tror inte det faktiskt :p

 

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
haha men ne .p

 

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
klart jag vågar XD

 

2. Klä dig annorlunda ?
haha ja?

 

3. Vara dig själv ?
Meen sååklart :D

 

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?
jarå

 

5. Pierca dig ?
redan gjort så ja!

 

7. Ha sex på offentlig plats ?
gör ja säkert xD

 

8. Vara omogen ?
ooohja!

 

9. Äta småkryp ?
Nej!! aldrig!

 

DIVERSE:

 

1. När tuggade du tuggummi senast ?
Igår :)

 

2. När var du på semester senast ?
Haha, längesedan!

 

3. Vilken färg är det på din tandborste ?
Har en blå vit eltandborste och en vit hos fritz :D

 

4. Är ditt hår tråkigt ?
Jaa!

 

5. Vem såg dig naken senast ?
min älskling!

 

6. Hur ofta duschar du?
ungefär varannan dag :D

 

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
ingen som helst aning :d



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: