SKRIVET: 2011-07-14, kl 13:21:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

to much potter?

Tror jag sett för mycket harry potter i veckan. Inatt drömde jag att jag, fritz och hans familj var nånstans för fritz skulle segla. Sen var det så att man fick träffa harry potter. Han pratade med mig och sa konstiga saker. Så fick misstankar att det var en annan. Senare fick jag en lapp där han hade skrivit att han hade dödat den riktiga harry och skulle döda oss med. Så vi skulle leta han i slottet där vi bodde och vi va så smarta så om man väntade länge så kom ett blått ljus på dörren där han var precis då vi öppnade dörren vaknade jag.
knäpp dröm och som sagt har nog sett för mycket harry potter i veckan!

jag påväg till potter!
fritzii påväg till potter!
jag och fritzi på potter!
Johan, endel av evve och edde på potter!
POPCORN <33


Johan

Snygg jag är asså!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: