SKRIVET: 2011-07-14, kl 15:36:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

life after you

Är just nu hemma själv och funderat ett tag på vad jag ska göra. Tänkte dela med mig av lite tips på vad jag brukar göra då jag är hemma själv och hoppas på att ni kan dela med er av andra tips till mig!
.
- Hög musik i högtalarna är ett måste. Man känner sig inte lika ensamen då!
- Redigera bilder i photoshop är alltid roligt. Så länge man har några bra bilder.
- Jag älskar att sminka mig då jag inte behöver visa mig och överdriva rejält.
- Fotografera saker i hemmet och var kreativ.
- Städa är alltid behövligt. Jobbigt med en stökig lägenhet.
- Baka är alltid gott och samtidigt roligt.
.
Det var några tips från mig och är du kille har jag inte så många ideer. Utan spela dataspel and have fun! Nu tycker jag att ni ska ge mig några bra tips på vad jag kan göra idag eller andra dagar som denna!


natalie

hela filmen finns på youtube så kolla där :)



PUBLICERAT: 2011-07-14, 15:48:00 | URL: http://nnatalietisenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: