SKRIVET: 2011-07-23, kl 11:48:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

its a new day

Hej, igår blev det inget bloggande för jag var borta från att jag vaknade till att jag gick och la mig. Blev hämtad på morgonen av min bror och hans tjej för jag skulle hjälpa dom att flytta. Så vi bar grejer och skruvade ihop hela dagen. Blev jätte bra i lägenheten dock är inte allt uppe men. Sen blev det att vi beställde hem en familjepizza och köpte en backdricka så alla som hjälpt till fick, vi va 6st totalt. Sen blev det att följa med på deras första handling och sen blev det BAD i hampkärn. mitt första dopp i år faktiskt.. hah! Sen åkte vi hem till dom och kollade på filmer arthur som faktiskt va rätt bra! Sen blev det hem och gå ut med hunden och därefter sova. Har ingen egen hund hos mamma,är hundvakt!
en liten del av tv rummet som inte heller är klart!


FJosefine<3

sykt fin header!!



lurte på om du hadde noe å si til det om skjedde med lille Norge i Oslo sentrum i går ettermiddag...



det hadde vært hyggelig, som takk for at du støtter landet vårt! :)



PUBLICERAT: 2011-07-23, 13:05:46 | URL: http://fjosefine.blogg.no/
Ida

Fin blogg! :)



PUBLICERAT: 2011-07-23, 13:37:44 | URL: http://idalix.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: