SKRIVET: 2011-07-20, kl 14:57:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Home now

Hej, va ju som jag skrev på stan igår med Julia och kollade runt lite. Köpte även ett linne, as snyggt! Sen åt vi på stan och så! Sen blev det att dra hem till mig och kolla på lite hästar på blocket då julia kanske ska köpa en. Städade min garderob och sen drog vi till Julia och städade hennes garderob sen pratade vi och så. Sen sov jag över där. Mys! Därför jag inte bloggat. Ska fixa mig och lite och byta om nu sen ska jag visa linnet jag köpte igår! Stay tuned.
bilden är på mig och fritz från förra året, hade ingen annan!


beccis

vilken fin blogg du har!

ska vi följa varann på bloglovin?



PUBLICERAT: 2011-07-20, 15:52:03 | URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: