SKRIVET: 2011-01-31, kl 20:09:03 | PUBLICERAT I: Shopping

studiebidrag=shoppa!

Sitter just nu och är så otroligt sugen på energi dryck så jag skulle kunna göra vad som helst för en nästan! Har varit i stan idag med sandra. Studiebidrag betyder stan och slösa och gästa restauranger! Dock blev det subway efter många men. Köpte även en tröja och en ny piercingkula! Hittade ett par sjukt billiga jeans som va både snygga och sköna också. MEN såklart ska dom va för stora... ahhhh.. Aja bättre lycka nästa gång! Blev något iallafall!

Nu ska jag leta igenom kylskåpet som vanligt!




Bikbok 100kr NAAAJS!





HAHAh Snygg cheeeej.... sur cheeeeej. vill ju ha energidryck!!! give me ?


Anonym

Hej Jag vet att du har pojkvän... Men ska inte du komma till östersund och vara med mig istället :). Fan vad du är sjukt fin på alla din bilder på dig här och på facebook ;)

svar till anonym

haha. skulle inte tro det va! min pojke är världens bästa!


Beareahaha

Hahaha, mumms och snygg kofta, vill också ha ju:) hahah snygg kommentar ovanför ;) heh<3



PUBLICERAT: 2011-01-31, 20:23:32 | URL: http://beeeatrize.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: