SKRIVET: 2011-01-26, kl 21:10:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Staden och steeek

































































Söt cheeeeejjj. Varit och luffat omkring i stan idag men bara kikat lite snabbt eftersom vi skulle på möte klockan 5 på step in. Efter mötet gick jag och sandra och åt och sen drog vi och solade! Nu är vi röda och fina!


Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



PUBLICERAT: 2011-01-26, 23:49:10 | URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
vikkipedia

Sv: Hejsan! :D Tack så jättemycket! Kan inte annat än hålla med! xD



Ja, kärleken är bäst! <3 :)



PUBLICERAT: 2011-01-27, 18:09:03 | URL: http://vikkipedia.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: