SKRIVET: 2011-01-13, kl 18:36:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skolaaan!


drog en rosa outfit och en egospegelbild idag!
fråga mig inte varför jag aldrig använder systemkameran, har inget svar på det ;)

Tjabba grabbar. elleeeer? (: haft en riktigt bra dag idag! började dagen med att vakna upp bredvid den jag älskar och ha sovmorgon. OCH ÄNTLIGEN har jag kunnat sova. På skolan hade vi genom gångar av allt typ. vi har mest lyssnat hela dagen känns det som. På bildlektionen hade jag så jävla kul kan ja bara säga. Skrattade så jag va typ sjublöt av svett. hah ne men typ.

Vi skulle limma fast ett 'papper' på en planka och albin och sebbe började med sina fantasier och alla började dra ut på dom mer och mer och det var iprincip det enda vi snackade om hela lektionen! Ser fram emot fler bild lektioner! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: