SKRIVET: 2011-01-12, kl 19:37:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hallååå där :D

Tjena, har varit en riktigt jobbig dag idag! Har knappt kunnat sova på 3 nätter och idag åt jag ingen lunch eftersom den va så jävla äcklig så det gick inte! Så har inte haft det bästa humöret så förlåt om jag röt åt nån av er, ber om ursäkt <3 haha!

Förresten så har jag och sandra en gratis tränings vecka nu på step in så vi var och tränade igår. Har träningsverk som fan och det är på väg mer känner jag. Menmen sånt är livet! Vi ska träna imorgon också!

Förresten fan va less jag är sjukt mycket saker jag måste göra nu, måste skriva mitt tal på 3 minuter om COCA COLA? hahah seriöst coca cola, men kom inte på något bättre.. Sen måste jag hitta en bild på en händelse under 2010 som jag kan måla på bildlektionen imorgon och sen måste jag skriva ett 'utkast' eller va det heter till svenskan om en föreläsare vi vill ska komma och så. blööööh. JUSTE måste ju göra en annons också .... HERREGUUUD..






Albin wallin är en underbar vän!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: