SKRIVET: 2011-01-22, kl 12:01:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Hallå! Tänkte bara skriva att jag hade en otroligt bra fredag!

efter skolan drog jag och bea till stan och kollade runt lite, va även på smyckesgrejs butiken där jag kommer bo framöver.. ;) Sen åkte vi hem till henne OCH I BUSSEN ahahah

Jag- 'kollar i min väska vet inte var mina byxor som jag dragit över dom andra är' - Vart är mina byxor?;o
En gubbe i bussen-: 'vänder sig om skitsnabbt' - Har du inga byxor på dig? :o

HAHAHAHAHAH JAG DOG..

Men sen åkte vi till henne då och åt tacos och gjorde glass och hade det jätte trevligt. Det var en riktigt bra kväll iallafall och hoppas på att det blir många många fler :D:D


Beajonsson

Hahaha, jaa det var jätte roligt! Så hoppas på flera gånger :D Och till sommaren, Då kan vi tälta på en ö och ha det as bra :D;D Sola och äta godis hahahha! <3



PUBLICERAT: 2011-01-23, 19:32:06 | URL: http://beeeatrize.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: