SKRIVET: 2011-02-05, kl 15:43:57 | PUBLICERAT I: Shopping

Mirror mirror on the wall..

Mors mors. eller ja goddag? Min dag har varit ganska tråkig. men ändå ganska bra! Vaknade och tog ett bad, sen kom pappa med räk- och mimosasalladsmackor från bageriet. Efter det fixade jag mig lite och jag och pappa åkte iväg för att kolla på en spegel och målarfärg till mina väggar. Slut på spegeln jag skulle ha men blev en snyggare och ca 4 gånger dyrare. Fanns heller ingen färg som jag ville ha så det får bli en annan gång!

Sitter och väntar på att fritz ska komma hit. Men han kommer typ as sent -.- så få sitta och ha tråkigt hela dagen om ingen vill komma hit och sällskapa mig vill säga?


Beeeaa

Härligt härligt! Vad ska du ha för färg då? ::D

Veetuu, jag ska äte chips/popcorn oh dricke cola ikväll:):P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: