SKRIVET: 2011-02-16, kl 13:37:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Halåååou!

Tjena. har inte haft något alls att blogga om förutom massa snorpapper och hosta. Men nu är jag nästan frisk och satsar på skolan imorgon! Härligt. håller på att få något fel på att vara hemma nu!

Vill ju vara helt frisk på fredag då jag älskling och kanske två till ska på badhuset. Sen efter det ska älskling bjuda på mat. Sen på lördag ska vi fota och sen på hockeyn! Så mysigt! Saknar min älskling!

ätit mig frisk på apelsiner. Men.. dom e slut nu :( åt nyss upp min senaste vän!


VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Jag är 15 år och jobbar som modell. Går på modevisningar och events! Snart är jag även aktuell i SVT med ny serie! Kika in min blogg och finn något intressant!

/ Viktor Frisk



glöm gärna inte bloglovin!



PUBLICERAT: 2011-02-18, 22:42:28 | URL: http://www.viktorfrisk.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: